U příležitosti představení produktových novinek a nové kampaně proběhlo v Miele Experience Center v Praze setkání s médii. Role hostitele se ujal generální ředitel společnosti Miele pro ČR a SR pan Josef Jelínek.
Naše redakce na akci nemohla chybět. A nejenže jsme ochutnávali ty nejúžasnější výtvory nejmladší vítězky klání MasterChefa Kristíny Nemčkové, ale u té příležitosti jsme si k mikrofonu pozvali i generálního ředitele společnosti Miele pro ČR a SR pana Josefa Jelínka.
Rozhovor s generálním ředitelem společnosti Miele pro ČR a SR panem Josefem Jelínkem.
Jedním z hlavních témat setkání byla kampaň Mám Miele a představení ambasadorů značky, mezi něž patří šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček.
Generální ředitel Miele ČR a SR Josef Jelínek představil také novinky v sortimentu Miele, upozornil na 125. výročí značky, které firma oslaví v příštím roce, a nastínil vizi společnosti do roku 2030. Jednou z priorit je pro Miele dlouhodobě udržitelnost, což potvrdil i speciální host akce, výkonná ředitelka CEE Ieva Kulberga.
O skvělý kulinářský zážitek se postarala Kristína Nemčková s kolegy, ke které se později přidal i uznávaný šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, aby spolu odpovídali na četné dotazy redaktorek a redaktorů.
A jaké novinky v sortimentu Miele si můžete koupit pod letošní vánoční stromeček nám doporučil produktový manažer David Vaner.
Více informací o produktech naleznete na www.miele.cz.
Zdroj foto: Miele
Zdroj audio: Mediální skupina HMG (PODCASTHOUSE.cz)
Sledujte nás…